donderdag 27 december 2018

"Visuele verhalenverteller" en "Rijzende ster"

Sinds 28 oktober 2018 ben ik lid van de Mossen & Korstmossen Facebook groep (een besloten groep). Twee keer werd een van mijn foto's uitgekozen als foto van de maand, en dus de omlagfoto van de Mossen & Korstmossen Facebook groep. De eerste keer op 30 oktober, en vandaag de tweede keer. Op 30 oktober, twee dagen nadat ik mij als lid aanmelden, werd een foto van Sinaasappelkorst verkozen toto De groepsfoto van de maand November. Vanmiddag de tweede keer, met de Dove Heidelucifer (Cladonia macilenta).

Als je nieuw lid bent geworden staat bij je naam een pictogram van een handje, een "Visuele verhalenverteller" word je als je doorlopend afbeeldingen of video's met de groep deelt en door mensen worden gewaardeerd. Een "Rijzende ster" word je als je als lid berichten met veel betrokkenheid gemaakt hebt binnen de eerste maand(en).

Mijn tweede omslagfoto (foto van de maand - januari 2019) bij de Mossen & Korstmossen Facebook groep. De vermelding van de gekozen "foto van de maand omslagfoto" door beheerder Ton Van de Blaak, Beheerder Ton Van de Blaak heeft de omslagfoto van de maand.


De Mossen & Korstmossen Facebook groep is een besloten groep, vandaar dat de foto's screenshots zijn van de groep. Als je geen lid bent krijg je geen toegang tot de groep, en kan ik met een link niets laten zien op de Facebook-groep.

Bevorderd tot: "Visuele verhalenverteller" en "Rijzende ster" bij Mossen & Korstmossen Facebook groep


Ben je toch geïnteresseerd in de groep, meld je dan aan op https://www.facebook.com/groups/182988628552328/. Paddenstoelen zijn mooi, maar mossen en korstmossen zijn echt fascinerend mooi.